Söndag

Åh vilken dryg-jobbig-konstig dag. Jag är sjukt trött efter gårdagen! Efter jobbet stack jag hem, bytade om och gjorde mig en liten drink. Julia och Evelina kom hit, vi drog till BaraBar drack goda drinkar och dansade hela natten. Lyckad kväll, men inte lika roligt idag.... Har varit på akuten idag, fick ett tråkigt besked, men det gjordes prover osv. Berättar om det när jag själv får svar på allt.

efter besöket på sjukhuset stack vi ut och åt middag, och nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska dra ner alla mina sommarkläder från vinden idag eller imorgon... Åh! imorgon. :P haha!

Någon som har tips på någon bra film en söndag som denna?


inte lika pigg idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0