nu, godnatt.

Nu är jag nerbäddad i sängen med mina gosar (katterna & nallen) Jesper spelar spel såklart. Kommer tjata hit honom snart....! Vi åkte ändå förbi Lisa & Jacob och sa hej, (jespers familj är bortresta så dem/vi lånade huset ikväll) Jag och jesper stack upp på ovanvåningen nästan direkt och kollade på Big Brother, haha. Hallåee!! va är de för människor? jag fattar ingenting.. men jag tror ändå det kommer bli sjukt roligt, och det är mycket roligare att kolla nu när där är lite äldre människor med också! Kan inte smälta att Vanessa om hon(han) nu hette så? är en man egentligen. sjuge!

Aja, nu ska jag faktiskt kalla hit jepsi och börja kolla film. Och jag måste säga att jesper är den mest underbara jag vet, verkligen. Efter att jag ringt och berättat för honom att jag skulle gå upp till akuten stod han utanför vårt hus 15min senare, redo att köra mig dit. Åkte ifrån jobbet. Tack Älskling!


Här ligger jag nu med min lillalilla dator och bloggar.
Imorgon blir det städning heeeela dagen, plus tvätt. rolet! MEN på onsdag väntas semester. Så nu blev det inte lika jobbigt längre att städa, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0