Marocko

Nästa onsdag kommer Jesper och Lisa sitta med en jobbig Lovisa i bilen påväg upp till göteborg (flyger där ifrån) som bara vill lyssna på Swedish house mafia eller maskinen samtidigt som jag sippar på en drink. Är det semester så är det. Men om jag har tur är inte Lisa heller svår. (minns ju sist vi skulle till fuerteventura, jag och lisa och en flaska vin.) jodå....!  Så om exakt en vecka är vi påväg till Marocko. Jag har saknat värme, sol och bad. Och sist men inte minst, alla uteserveringar. Jag har ett minimum på att alltid åka utomlands minst 2ggr varje år, och då räknar jag inte med små semestrar som bornholm osv. Såklart inte.


Marocko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0