Ska man skratta eller gråta?

Världens sjukaste sak hände igår på mitt jobb.. bokstavligen.
Jag och evelina färgade mitt hår ljust, eller försökte iallfall det blev gult & fult, jävligt fult. Så jag gick till jobbet med det. Såg ut som en riktig fjortisljus färg, men min chef tyckte inte de va så farligt och inte mer med det. Sen bestämde jag mig för att färga de mörkare istället. Så jag kunde få ordning på håret, så jag prövade samma dag efter jobbet på mörk färg, de blev inte katastrof, men jag passar inte i mörkt hår speciellt bra, vilket jag vet. Jag är inte färgblind. Men det var bättre med mörk hårfärg istället för gul. Förstår väl vem som helst..

igår fick jag iallfall sparken för att jag hade mörkt hår. Haha! Alltså förstår ni grejen? det är ju helt sjuuuuukt. Antingen skulle jag fixa håret eller så behövde jag inte komma tillbaka. Ni kan tro att jag inte kommer göra ett skit åt håret JUST för att de nu blev en grej av det. inte just nu iallfal.. men sen!
men som jag säger : Don't get man, get even.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0