Lördag avklarad

Denna morgon vaknade vi upp i lilla torpet, jag gick upp och tände brasa, lagade till lite frukost sen kollade vi på film med lilla Michelle =)  Vi ägnade fredagen med att käka på någon random restaurang i skurup och blev sen hämtade av dagnus, haha. Jespers nya smeknamn på Dagny och Magnus = Dagnus.  Sen spelade vi buzz allihopa och drack ett glasvin..



 Nu har vi nyss kommit hem till jesper efter att varit ute på ett spontant äventyr i malmöstad.
Vi körde in rätt sent, gick och fikade sen såg vi på bio, en julsaga som visades i 3D. Var rätt dålig men sällskapet var i toppklass. 
 
nu ska jag lägga mig under ett stort täcke och sätta på Jönsson' Ligan. Och som vanligt somna efter 10min in i filmen, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0