Helgens Bravader

Helgen har varit minst sagt bra, mest mysig. Fredagen spenderades med Jesper, Caysa & Loke. Vi firade Loke som fyllt år med att spela bowling och käka mat. Jag förlorade stort, men det var enbart för jag var den enda som drack alkohol jag tappar liksom koncentrationen helt efter lite alkohol, kvittar hur lite det än är så försvinner det helt. Loke vann, och jag måste säga att jag blev förvånad, för han vann trots allt över Jesper. Duktigt.
Efter det lämnade vi av födelsedags grisen hemma och vi andra åkte vidare till soft och drack ett eller två glas vin sen blev det hemgång till Jesper där vi alla sov.
Lördagen spenderades på IKEA med jepso. Jag älskar Ikea, alltså det är så mysigt att bara gå runt och kolla och inreda sitt framtida hus med sin fantasi, dock inte enbart med Ikea möbler, men man får ändå upp en bild..! Vi åt mat på Ikea, matälskare som jag är så tycker jag Ikea är super bra på den fronten.
Mot kvällen blev det hemåt till Jeps, innan jobb kollade vi på Flickan som lekte med elden. Strax efter det körde jesper mig till Lite mer där det väntade jobb. Kl04.00 stod jesper utanför. Haha alltså världens snällaste eller vad? kärlek till dig mitt lilla hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0