En helt vanlig vardag

Idag kom jag på mig och jesper sittandes båda två och spelade pangpang spel, jag spelade Modern Warfare 2 och Jesper satt på sin dator och spelade Counter Strike. Haha! Vilka töntar vi är, men det är seriöst skit kul!

Blev en fika utöver spelandet med Caysa, och en tur på stan. Sen körde vi alla 3 upp till willys, gick runt i 40min letandes efter något att tillaga, det slutade med att vi köpte en munk och beställde mat istället! Haha.

Snárt börjar Paradise Hotel, haha. Jesper fick mig att se första avsnittet, hade aldrig sett detta program innan men nu är jag fast. Det är fantastiskt kul att kolla på, tänk att folk gått med på detta frivilligt .. hahaha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0