Åh

Idag sjukanmälde jag mig från jobb, kände mig inte riktigt kry. Eller så är det bara dem långa dagarna jag inte riktigt är vana vid. 10.00-19.00. Plus 2timmar tågresa.. Hinner inte mer än att gå upp och sen komma hem och lägga mig, haha! Men jobbet är roligt och jag trivs väldigt bra i Malmö.  Men idag tog jag mig ledigt och denna dagen ska jag ägna mig åt att slappna av i 20min sedan blir det flyttstäd i gamla lyan, när det är klart blir det lite tvättning sen ikväll blir det lite fredagsaktiviteter.
Imorgon ska jag faktiskt jobba på Lite mer. Får se hur det går, inte jobbat på någon natt klubb förut, men det ska nog inte vara några större problem.



Nu ska jag ta ett långt och varmt bad, sätta upp håret i en knut, sen träffa cays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0