Knock YOU down.

Vilket jävla väder, NU är det inte kul längre, nu blir det lite för mycket av det goda. Sluta snöa. Tack.

Snart kommer jeps hem från jobbet, ska vi käka mat sen skall jag iväg och jobba. Vaknade 08.00 imorse så om jag ska vara helt ärlig vet jag inte riktigt hur jag ska klara av denna arbetsnatt mellan 22.00-04.00 Men sålänge det är liv och fest somnar man ju inte till.. förhoppningsvis. Haha!

wellwell, snart börjar den nya veckan och då är det endas två ynka arbetsdagar kvar tills ledighet. HÄRLIGT! Onsdag blir det malmö heeeela dagen tills alla affärerna stänger. och så ordningsam jag är tappade jag ju givetvis bort min plånbok i Fredags med alles i. Så har beställt nytt kort, men inte säkert det kommer innan onsdag. Och onsdag är den ENDA dagen jag kan handla julklappar. Mån-Tis jobb mellan 10-19. Så wish me good luck. Annars fixar väl banken det så jag får kontanter, men jag gillar inte att springar runt med massa pengar.


Idag fixade jag en liten julpaket till jeps. Vi har sagt att vi ska köpa 1 present för endast 50kr. Köpa något som betyder något, och då måste man ju verkligen tänka till. Eftersom summan är så låg. Och jag har tänkt ut den PERFEKTA grejen. :) Tycker jag iallfall :D haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0