Fredag

Jaha, personalfest igår var lyckad. Dock stack jag tidigare för skulle med tåget och ville komma hem i tid. Det blev massa glögg, cider, smörgåstårta skumtomtar osv. Det blev tävlingar och julklapar. Jag fick en  sån anka man har i badet som flyter, fast med radio och som visade temperatur. Haha! Vårt lag vann givetvis tävlingarna ;) så vi fick med oss hem biobiljetter.

Idag kunde jag inte åka till jobb, dels för att det snöar alldeles för mycket och jag har en del att stå i här hemma idag. Blir ju jobb imorgon på Lite mer.

nej nu ska jag kila iväg. puss bajbaj
Hahahaha, den bjuder vi på! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen moget lovisa och rita massa prickar o sånt i huvet jag ser ju fan helt störd ut????? :O

2010-03-05 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0